Woensdag 4 maart zijn Henk, Jeroen en Rob op uitnodiging aanwezig geweest op het jaarlijkse NL Groeit event in Ahoy Rotterdam. Het was een ontzettend inspirerende middag en avond. NL Groeit organiseert een platform voor en door ondernemers met een nadruk op leren van elkaar en het delen van ervaringen van ondernemers over hun ervaringen bij het groeien van hun organisaties. Een zeer succesvolle formule waarbij de meer ervaren ondernemers gratis een aantal minder ervaren ondernemers coachen. Ook wij hebben allemaal een groeicoach die ons de komende tijd helpt bij onze persoonlijke groeivragen. Het was zeer inspirerend en onder anderen voorgezeten door Pieter Zwart van Coolblue. We vroegen ons af wie uit de zaal nog nooit een pakketje van hem heeft ontvangen. Er waren diverse sprekers en onder leiding van ofwel Umberto Tan of Jeroen Pauw waren er aansprekende interviews met als verrassing een optreden van Maan.

Onder anderen de volgende sprekers kwamen aan het woord: Rayond Cloosterman (Rituals), Verne Harnish (Scaleup Company), Ralph Hamers (ING), Mona Keizers (staatssecretaris economische zaken en klimaat), Peter Heerschop (cabarettier), Ronald Koeman (voetbalcoach), Jiste Groen (Thuisbezorgd), Nikkie Plessen (Mode), Colette van Eerd (Jumbo) en natuurlijk Pieter Zwart van Coolblue.

0 antwoorden

Meepraten?