Hoe werken wij samen?

Samenwerkende zelfstandige professionals

De partners en associates van Watson & Associates zijn zelfstandige professionals. Ervaren en ondernemende personen dus. Wij werken graag met elkaar samen om zo nóg betere oplossingen te kunnen bieden aan onze opdrachtgevers. Iedereen brengt bij ons zijn/haar eigen unieke kennis, vaardigheden en persoonlijke eigenschappen in. Wij delen kennis, bedenken oplossingen voor onze klanten, acquireren samen opdrachten en doen leuke dingen samen.

Omdat iedereen bijdraagt aan het succes van Watson & Associates, zorgt Watson & Associates er inmiddels al jaren voor dat wíj allemaal succesvol zijn. Samen zijn wij dus Watson & Associates!

Vrij, maar niet vrijblijvend

Wij hebben met elkaar afgesproken dat we alle opdrachten die we door onze samenwerking hebben verworven, vanuit Watson & Associates zullen uitvoeren. Immers, door onze business te laten groeien wordt Watson & Associates sterker. En een sterker Watson & Associates maakt onze opdrachtgevers en onszelf sterker. Dit is geen korte termijn strategie: binnen Watson & Associates investeren we in langdurige relaties onderling en met onze opdrachtgevers.

Als zelfstandig ondernemer hoeven associates zich niet exclusief te verbinden aan Watson & Associates, maar iedereen draagt wél actief zijn of haar steentje bij: delen van kennis, tijd steken in proposities en opdrachten doen vanuit Watson & Associates. Omdat we dat allemaal doen, is er overvloed voor iedereen. Samenwerken binnen Watson & Associates betekent dus vrijheid, maar geen vrijblijvendheid.

Samenwerken binnen Watson & Associates betekent vrijheid, maar geen vrijblijvendheid

Financieel model

We hanteren een héél  eenvoudig en transparant financieel model voor onze interne samenwerking. 3% van de vergoeding die we bij onze opdrachtgevers in rekening kunnen brengen wordt gebruikt om de kosten van Watson & Associates te dekken. Denk hierbij aan: huur van onze kantoren, lidmaatschappen en accreditaties, ICT cloud diensten, huisstijl, kantoorartikelen, catering, events, marketing, en meer. Watson & Associates heeft geen dure overhead. Dit houden wij graag zo, want zo maximaliseren wij de toegevoegde waarde voor onze opdrachtgevers en associates.

Er geldt een vergoeding van 7% van de gefactureerde omzet gedurende maximaal één jaar als vergoeding voor degene die de opdracht heeft verworven.

Deze afspraken gelden voor alle associates en partners binnen Watson & Associates. Eerlijk, duidelijk en eenvoudig.

Geïnteresseerd?

We zorgen ervoor dat de groei van ons netwerk van associates en partners ongeveer gelijke pas houdt met de groei van onze gezamenlijke business. Zo zorgen we ervoor dat we zakelijk gezien relevant blijven voor elkaar, ook op de lange termijn.

Associates en partners passen goed binnen de mindset die we binnen Watson & Associates belangrijk vinden: open, integer, professioneel en teamplay! Daarnaast voegen nieuwe associates nieuwe kennis, vaardigheden of persoonlijkheid toe aan het bestaande geheel.

Iedereen binnen Watson is bereid elkaar te introduceren bij elkaars contacten en relaties. Dat betekent dat we elkaar 100% vertrouwen en respecteren. We leggen de lat dus hoog voor onszelf. Dat is belangrijk om top kwaliteit dienstverlening te kunnen leveren en de continuïteit van Watson & Associates te borgen.

Wil je de mogelijkheid verkennen om met ons samen te werken? Als associate, of misschien wel als opdrachtgever?

Laten we beginnen met een persoonlijke kennismaking met een kop koffie!